Statystyki
- Odwiedziny: 628552
- Do końca roku: 236 dni
- Do wakacji: 43 dni
PLANY MIESIĘCZNE – MARZEC
TYDZIEŃ I - MUZYKA JEST WSZĘDZIE
DZIECKO:
- porusza się rytmicznie przy muzyce,
- rozpoznaje i nazywa literę z : małą i wielką , drukowaną i pisaną ,
- wypowiada się na temat opowiadania ,
- śpiewa piosenkę ,
- rozpoznaje i nazywa urządzenia służące do odtwarzania muzyki , stosowane dawniej i obecnie,
- dodaje w zakresie 9,
- maluje nastrój wysłuchanego utworu muzycznego,
- rozróżnia wysokość dźwięków wydawanych przez uderzanie w słoiki napełnione różną ilością wody,
TYDZIEŃ II – W ŚWIECIE TEATRU
1.ZABAWY W TEATR.
2. Z WIZYTĄ W TEATRZE.
3.CHCEMY BYĆ AKTORAMI.
4. AFISZE TEATRALNE.
5. NASZE WYSTĘPY.
DZIECKO :
- stosuje słowa :scena, kurtyna, aktor,
- rozpoznaje i nazywa literę u : małą i wielką , drukowaną i pisaną ,
- wykonuje kukiełkę z wykorzystaniem różnorodnych materiałów,
- wskazuje prawą i lewą stronę – swoją i kolegi ,
- dodaje i odejmuje w zakresie 9,
-wykonuje wspólny afisz teatralny ,
- prezentuje wybrane utwory literackie z podziałem na role.
TYDZIEŃ III – WIOSNA , WIOSNA .
DZIECKO :
- wymienia elementy pogody występujące w marcu ,
- rozpoznaje i nazywa literę c : małą i wielką , drukowaną i pisaną,
- wymienia zwiastuny wiosny ,
- maluje na temat wiosny ,
- dodaje i odejmuje w zakresie 10 ,
- wymienia etapy rozwoju tulipana ,
- wymienia czynności wykonywane wiosną przez ptaki .
TYDZIEŃ IV – KUBUSIOWI PRZYJACIELE NATURY.
DZIECKO :
- wie co to jest natura ,
- jak dbać o rośliny ,
- jaką rolę pełnią zwierzęta w przyrodzie ,
- co to znaczy dbanie o aktywność fizyczną ,
-jakie są formy ruchu i dyscypliny sportowe ,
- dlaczego ważne są warzywa i owoce ,
- co może być porcją warzyw i owoców , ile należy ich dziennie spożywać ,
- co sprawia że powietrze jest zanieczyszczone i co robić , aby zmniejszyć jego zanieczyszczenie ,
- dlaczego woda jest ważna i jak ją oszczędzać ,
-skąd bierze się prąd i do czego go używamy oraz jak go oszczędzać ,
- jak sprawić żeby śmieci było mniej ,
-jak segregować śmieci i co to jest recykling ,
- w jaki sposób można powtórnie wykorzystać śmieci i co możemy z nich zrobić .
TYDZIEŃ V – WKRÓTCE WIELKANOC.
1.PISANKI.
2.KURA , KURCZĘTA I PISANKI .
3. PISANKI WIELKANOCNE .
4. KARTKA WIELKANOCNA .
5. BAJECZKA WIELKANOCNA .
DZIECKO :
- odpowiada na pytania dotyczące wiersza ,
- rozpoznaje i nazywa literę ł : małą i wielką , drukowaną i pisaną ,
- mówi zdaniami rozwiniętymi ,
- układa obrazki historyjki według kolejności zdarzeń ,
- wykonuje formę przestrzenną według wzoru ,
- dostrzega różnice w wyglądzie pisanek.